Joke & Kees met Rattan, november 2019

Na een telefoontje op het vliegveld van Delhi heeft onze chauffeur ons gevonden. Zoals afgesproken rijden we meteen Delhi uit om met een tussenstop de volgende dag in Amritsar te arriveren. Amritsar is bekend om de beroemde Gouden Sikh tempel . Het hele gebeuren in en om de tempel maakte veel…

Frits & Rienske met Sunil, oktober 2019

We zijn twee weken door India gereden, startend in Delhi, via Agra (Taj Mahal), via Jaipur, Pushkar, Udaipur, Jodhpur en Mandawa terug naar Delhi. Het was een onvergetelijke reis. Onze chauffeur was Sunil, een zeer betrouwbare chauffeur die altijd op tijd was en ons naar goede hotels bracht tegen heel…

Paula & Stephen met Deep, oktober 2019

Het is heel erg goed gegaan met Deep. Deep was altijd stipt op tijd en hij bracht ons heel rustig van plek naar plek. Soms had hij goede tips en bracht hij ons naar verrassende plekjes. India is een erg indrukwekkend land. Tijdens de uren in de auto met Deep…

Ivo met Rattan, september 2019

5 dagen, 1 nieuwe vriend en ontelbare indrukken Ik vergeet mijn bezoek aan India nooit meer. Het was sprookjesachtig. Samen met Rattan heb ik de Golden Triangle gedaan. Hij is punctueel, rijdt veilig, kent de weg, sprak het meest verstaanbare Engels van alle Indiërs die ik heb mogen spreken die week,…

Danny & family met Rattan, juli 2019

We hebben de tour met Rattan als zeer prettig ervaren. De flexibele afstemming op onze wensen en suggesties van zijn kant hebben geleid tot een mooi programma. Ook de behulpvaardigheid bij bijvoorbeeld het helpen met het vinden van een lokale gids of riksja hebben wij zeer gewaardeerd. Ook de gesprekken…

Maas & Roelie met Ajay, februari 2019

Ruim twee weken India hebben we afgesloten met een trip van Varanasi via Lucknow, Agra en Jaipur naar Delhi. Dit deel van de trip heeft 7 dagen geduurd en we hadden Ajay als onze chauffeur. Hij heeft ons veilig door het, bij tijd en wijle, chaotische verkeer gestuurd en veilig…

Isabella & Frans met Sunil, februari 2019

We hebben we een prima trip gehad samen met Sunil. We zijn zeer gewend en gehecht  geraakt aan Sunil en het overal naar toe gereden worden. Het verkeer was een enorme chaos, maar wonderbaarlijk was dat alles op het nippertje nog goed kwam. We voelden ons na enige tijd zeker…

Lex met Ajay, februari 2019

Het was echt een goede ervaring om India te verkennen met Ajay! Ajay is een professional en  tegelijkertijd een erg prettig persoon om mee samen te reizen. In 10 dagen heb ik Rajasthan verkend en ben veel over het land en gebouwen, de cultuur en religie, de mensen en gewoontes en…

Jennifer & friends met Rattan, februari 2019

De heer Rattan Singh was een hele goede chauffeur en hij heeft ook goede restaurants voor ons uitgezocht. De volgende keer zullen wij zeker opnieuw gebruik maken van zijn diensten. India was trouwens ook geweldig, het was een prachtige ervaring en wij gaan zeker een volgende keer weer, dat hadden…

Mitzy en Pien met Surender, februari 2019

We hebben onze ogen uitgekeken. Veel mooie foto’s kunnen maken. Surender gaf ons goede tips en zorgde goed voor ons. Ondanks het chaotische verkeer wist hij steeds veilig te rijden. Niet ziek geworden van het eten. Af en toe oordoppen in gehad om rustig te kunnen slapen. Indiërs houden wel…

Thea & Bert met Ajay, januari 2019

Wij zijn 25 dagen in Noord India rondgereisd met Ajay. Wij hebben de provincie Rajasthan bezocht. Daarnaast hebben wij de hoogtepunten van Delhi en Agra met de Taj Mahal gezien. Evenals Rishikesh en Haridwar. Ajay was flexibel ten opzichte van de planning en uitvoering van onze reis. Hij had zelf…

Maartje & family met Ram, december 2018

Wat hebben we een geweldige reis gehad. We hebben met volle teugen genoten en zijn nog aan het bijkomen van alle indrukken die we hebben opgedaan. Het was een ongelooflijk leuke afsluiting dat Heera ons bij hem thuis had uitgenodigd. Dat maakte de cirkel rond.       Ram is een…

Mirjam met Sunil, december 2018

Ik heb een geweldige reis gehad, mede dankzij de ontspannen start van de reis met drie dagen Gouden Driehoek (Delhi / Agra / Jaipur) met Sunil (nickname Pandit) als chauffeur. Ik ging 10 dagen alleen rondreizen, wat ik wel eerder heb gedaan, maar ik was nog nooit in India geweest.…

Robert met Ajay, december 2018

Begin december ben ik twee weken in India geweest met Ajay als mijn gids. Ik heb in die twee weken tijd wel veel gezien en gedaan en een behoorlijke afstand afgelegd tussen Delhi en Varanasi. Tussendoor ben ik gestopt in Amber, Jaipur, Ranthambhore National Park, Keoladeo National Park, Agra, Orchha…

Sudesh & Norma met Ajay, november 2018

We zijn 10 dagen met Ajay op pad geweest in de gouden driehoek en hebben heel veel mooie plekken gezien samen met Ajay. Ajay is een goede chauffeur, kent de omgeving heel goed en geeft goede tips bijvoorbeeld over restaurants, alternatieve bezienswaardigheden en is in voor een praatje tijdens de…

Marc en Hugo met Rattan, oktober 2018

Ik ben Marc de Vries (58) en vanaf mijn geboorte ben ik spastisch en mijn kennis Hugo van Asch (35) is ook spastisch. Wij gingen samen met onze chauffeur Rattan een rondreis maken. Ik (Marc) had een opvouwbare elektrische Rolstoel bij me. Die kon helemaal uit elkaar en in de…

Leon & Marianne met Deep, oktober 2018

Inmiddels zijn we veilig en wel terug in ons koude kikkerlandje. Samen met onze chauffeur Deep hebben we een fantastische reis door Rajasthan gemaakt en tot slot Agra bezocht. Deep is een vriendelijke, bescheiden man die altijd voor ons klaar stond. Knap hoe hij door het hectische verkeer weet te…

Michiel met Surender, oktober 2018

Het was een korte tour met heel veel indrukken. Surender stond keurig mij op te wachten en heeft mij heel veilig en rustig  rondgereden, wat op zich een prestatie is in India. We hebben keurig het programma afgehandeld en Surender vertelde bij elke bezienswaardigheid wat de bijzonderheden waren en de…

Vikaash & Joanne met Ajay, oktober 2018

In oktober zijn we 2,5 week naar India geweest. Vooraf hadden we soepel contact met Rob over de planning en route van onze reis en de mogelijkheden om dit met een chauffeur te doen. Rob dacht hierin met ons mee en kwam met goed advies. Van de verschillende contacten die…

Iris en Maria met Rattan, augustus 2018

Zoals afgesproken nog een kort verslagje over de eerste India ervaring van mij en mijn moeder. Rattan kwam ons mooi op tijd ophalen van het vliegveld. Toen we de weg op gingen waren we al snel onder de indruk van het leven in India. Rattan was meteen heel open en…

Marcella & family met Bhaskar, juli 2018

We zijn inmiddels al weer een aantal dagen thuis en willen graag onze ervaringen met je delen. Een goede voorbereiding is natuurlijk belangrijk als je naar een onbekende bestemming gaat. Je hebt ons daarbij goed geholpen met diverse tips and tricks zodat we met een gerust gevoel aan de reis…

Anita & Jos met Ajay, mei 2018

We kozen voor een trip met chauffeur omdat we daar al eerder goede ervaringen mee hadden en dit is ons ook nu weer prima bevallen: met name de goede communicatie met Rob vooraf over de reis en de goede afstemming met Ajay. We hebben genoten van de reis. De veilige rijstijl…

Karin en Jack met Ajay, februari/maart 2018

Wij kwamen op de site India individueel terecht toen wij voorbereidingen aan maken waren voor onze reis door India en besloten ditmaal te gaan voor een auto en privé-chauffeur. Het mailcontact met Rob was snel en duidelijk. Zes weken lang en nooit anders gereisd dan samen met openbaar vervoer, we vonden…